اے ابن آدم بتلاؤ ذرا! تحریر:مغیزہ امتیا ز

   
اے ابن آدم بتلاؤ ذرا!

یوں تو کہنے میں بہت ہی قابل قدر ہیں حوا کی بیٹیاں ۔ جو آجکل اپنی عزتوں  کے محافظ و نگہبان،آدم کے بیٹوں سے اپنی عظمتوں کے پامال ہونے سے خوفزدہ ہیں ۔کیونکہ یہی محافظ وحشت و درندگی کا الم ناک منظر آئے روز پیش کر رہے ہیں ۔حتی کہ درندگی کا عالم یہ ہے کہ ان کو بالغ و نا بالغ کا فرق بھی نظر نہیں آ رہا ۔یہ وحشی اپنی درندگی سے خوبصورت ننھی منی کلیوں کو نوچ رہے ہیں ۔مانا کہ آج کل کے فحش لٹریچر اور مغربی تہذیب نے مسلم عورتوں پر برا اثر ڈالا ہے لیکن سوچنے کی بات تو یہ ہے کہ ہماری سنہری اقدار و روایات کیوں دم توڑ رہی ہیں؟                                                      

Pakistan on The Boil After Rape & Murder of 7-Year-Old Girl; 2 ...
سالہ بچی کا ریپ ایک درد ناک منظر 7

 ایک معصوم ننھی کلی کی  ابن آدم سے التجا                                

میں پھول کی کلی نازوں سے پلی
کھلنے سے ہی پہلے روند دیا
اے ابن آدم بتلاؤ ذرا!
اے ابن آدم بتلاؤ ذرا!
کیا قصور تھا میرا ان سب میں
میں سسک سسک کر کہتی ہوں
کیوں سنتا نہیں کوئی میری صدا
اے ابن آدم چھوڑ ذرا!
اے ابن آدم چھوڑ ذرا!
بابا کی راج دلاری ہوں
نہ مجھ کو یوں تو روند ذرا
اے ابن آدم چھوڑ ذرا!
اے ابن آدم چھوڑ ذرا!
بتلاتی ہوں میں بابا کو
کیوں چیخیں میری سن کر بھی
عالم سارا مدہوش ہوا
میری صدا ہے یہ کوئی ساز نہیں
میرے بابا کو کوئی بلاو ذرا !
میرے بابا کو کوئی بلاو ذرا!
Massive increase in rapes, child sexual abuse in Punjab | Pakistan ...

بچیوں کو ڈرانے دھمکانے کا رواج عام


ہوگی تیری بھی بیٹی یا بہن ؟
کیوں تجھ کو ذرا بھی خیال نہیں؟
میرے خون سے چور بدن پر بھی
کیوں اتنے ستم تم ڈھاتے ہو؟
کیوں ترس تمہیں آتا ہی نہیں؟
اے ابن آدم بتلاؤ ذرا!
اے ابن آدم بتلاؤ ذرا!
تم کتنی کلیاں روندو گے؟  
کتنے پھولوں کو مسلو گے؟
اے ابن آدم بتلاؤ ذرا!
اے ابن آدم بتلاؤ ذرا!                                                                                     

                               

                                                   Justice for Zainab - Cases of Child Molestation - SOCIAL GLITCHES                            

               
گورنمنٹ کو ایسے وحشی درندوں کی ہوس کو کنٹرل کرنےکیلئے اور وحشت کا    شکار ہونے والی بچیوں کی تعداد کو کم کرنے کیلئے سخت قسم کا قانون متعارف  - کروانے کی اشد ضرورت ہے-                                                   

      







                                                                                    

40 White Hat Creative Link Building Techniques                          

Post a Comment

35 Comments

  1. . Mashallah great work


    Miss Mughiza

    ReplyDelete
  2. Your work Is commendable....

    ReplyDelete
  3. It's a good initiative to represent your own gender. If we want to change the society, we will have to make mothers active in this regard. Only female can instruct their young ones, then the society will be much better to live in. I appreciate your bravery, struggle and this high mental approach.
    Regards

    ReplyDelete
  4. yes ,you are right at your stance.Its all depends on the training of mother as well as family.Thanks for appreciation my work .

    ReplyDelete
  5. Good Effort.Nice sharing madam ji

    ReplyDelete
  6. Yea so nice work dear madam

    ReplyDelete
  7. Superb 👌 ma'am..... Shyd ab kisi ko Kuch smj aa jy

    ReplyDelete
  8. Hats off for you Mam.MashAllah an Amazing poem .

    ReplyDelete

Hy!
Thanks for your replying and showing interest in my blog.